Follow us on Blogger or Google News

5 Aplikasi Pendingin Hp Otomatis Terbaik untuk Android

Mustifa

  Gunakan aplikasi penyejukan telefon mudah untuk mengatasi telefon pintar yang terlalu panas ketika bermain permainan dan internet. Kerana dalam era yang canggih seperti sekarang segala-galanya adalah sepenuhnya automatik dan seluruh internet.



Pengguna telefon pintar sering akan merasakan panas pada alat yang digunakan terutama di belakang badan, ia dipicu oleh kinerja Android yang terus berfungsi tanpa gangguan seperti yang tersambung ke internet, menggunakan telepon, bermain game dan banyak lagi.

Ya, nama itu juga merupakan telefon pintar, bukan nama pintar jika ia tidak boleh digunakan untuk pelbagai perkara. Tetapi tepatnya itu yang sering berlaku pada Android, iaitu rasa panas pada CPU.

Oleh itu, untuk mengatasinya, anda boleh menggunakan aplikasi penyejukan telefon mudah alih berikut berikut.

5 Aplikasi Pendingin Hp Otomatis Terbaik untuk Android Terbaru 2019

1. Cooling Master-Phone Cooler

Permohonan penyejukan pertama ialah Coling Master, aplikasi ini mempunyai keupayaan untuk memonitor suhu pada telefon pintar supaya pengguna dapat tahu kapan panas menggunakan telefon pintar.

Aplikasi ini juga dapat mengesan kepanasan yang berlebihan yang menyebabkan kerosakan perkakasan, dengan hanya satu ketuk, ia akan mengoptimumkan prestasi telefon pintar anda untuk mengurangkan haba yang dijana dengan menjalankan aplikasi.

2. Super Cooler

Super sejuk boleh mengesan haba di telefon bimbit dengan memantau keadaan CPU. Memandangkan CPU adalah otak di sebalik semua proses yang wujud di Android, maka komponen ini adalah yang paling penting dan juga berpotensi panas apabila bekerja pada proses berat.

Bukan sahaja ia boleh menyejukkan telefon bimbit, tetapi Super Cooler juga dapat menjimatkan penggunaan bateri untuk bertahan lebih lama. Ini adalah salah satu aplikasi penyejukan telefon Android automatik yang perlu kami rekomendasikan.

3. Smart Cooler

Pada masa artikel ini diterbitkan, aplikasi ini baru dikemas kini oleh pemaju. Ini bermakna mereka serius dalam menyediakan aplikasi penyejukan dengan kebolehan yang luar biasa.

Ia bukan Smart Cooler jika anda tidak boleh menyejukkan telefon bimbit anda secara automatik dan cekap. Aplikasi ini juga menyediakan ciri Penyejuk Satu-Tap di mana pengguna boleh menyejukkan alat dengan hanya satu ketuk. Berminat untuk mencuba?

4. Doktor Pro bateri

Aplikasi ini berfungsi untuk mengesan aplikasi mana yang mengalirkan prestasi CPU dan menjadikannya panas, aplikasi dengan prestasi yang "lebih" akan dihentikan secara automatik atau secara paksa ditutup oleh Doktor Pro Battery.

Anda tidak perlu bimbang tentang terlalu panas yang boleh menyebabkan telefon menjadi rosak, kerana dengan Doktor Pro Bateri ia akan menghindari terlalu panas dan juga akan memastikan telefon Android anda selamat.

5. Pemanas telefon

Sekiranya anda bercakap mengenai aplikasi penyejukan telefon mudah alih, jangan lupa aplikasi ini, Penyejukan Telefon. Keupayaan untuk mengekalkan telefon pintar daripada pemanasan melampau adalah sangat baik dan juga telah digunakan secara meluas dan terbukti oleh penggunanya.

Permohonan ini secara automatik akan menyenaraikan mana-mana aplikasi yang menyebabkan risiko terlalu panas telefon. Di samping itu, pengguna juga akan menerima pemberitahuan apabila telefon mula panas, ketika itu anda dapat dengan satu klik mengagumkan telefon.

5 Aplikasi Pendingin Hp Otomatis Terbaik untuk Android

Posting Komentar

5 Aplikasi Pendingin Hp Otomatis Terbaik untuk Android

Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.

Komentar Terbaru